برنامه جدید راهنما تعمیرات قطعات محصولات سامسونگ

برنامه جدید راهنما تعمیرات قطعات محصولات سامسونگ
تعمیرات قطعات محصولات سامسونگ

سامسونگ یک برنامه خود تعمیری را در امریکا راه اندازی کرده است تا مشتریان بتوانند به تنهایی گوشی های خود را تعمیر کنند. این شرکت با iFixit، یک انجمن تعمیر آنلاین همکاری می کند تا این برنامه را به واقعیت تبدیل کند.

هدف آن به حداکثر رساندن رضایت مشتریان و به حداقل رساندن زباله های الکترونیکی است.

  • برنامه‌های خود تعمیری می‌توانند چیز بزرگ بعدی در دنیای گوشی‌های هوشمند باشند، زیرا مشتریان را مانند قبل توانمند می‌سازد. همچنین باعث می شود تعمیر گوشی هوشمند فرآیند شفافی داشته باشد.

برنامه خود تعمیر سامسونگ چگونه کار می کند؟

مشتریان سامسونگ در آمریکا به زودی می توانند تعمیرات محصولات سامسونگ را به راحتی انجام بدهند. در ابتدا، فقط مدل‌های پرچم دار مانند سری گلکسی اس 20 و گلکسی اس 21 و تب اس 7 پلاس در این برنامه تعمیری هستند.

آنها می توانند در ابتدا مجموعه های نمایشگر، شیشه پشتی و پورت های شارژ را با کمک راهنمای تعمیر بصری ، قطعات اصلی و ابزار تعمیر جایگزین کنند.

سامسونگ اعلام کرد که برنامه Self-Repair به محصولات بیشتری را در آینده پشتیبانی خواهد کرد.

به گفته رامون گرگوری، معاون ارشد مشتریان در سامسونگ الکترونیک آمریکا، هدف آن ایجاد "روش های بیشتری برای مصرف کنندگان برای افزایش طول عمر محصولات" است.

او همچنین گفت: "در دسترس بودن خود تعمیر، راحتی و گزینه های بیشتری را برای راه حل های پایدار در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد."

سایر خدمات ارائه شده توسط سامسونگ در آمریکا چیست؟

جدا از برنامه تعمیرات، سامسونگ در حال حاضر شبکه گسترده ای از خدمات یک روزه در امریکا دارد که 80 درصد از کشور را پوشش می دهد. بیش از 2000 مکان تحت این سرویس وجود دارد که مشتریان می توانند به این مکان ها مراجعه کنند و از این فروشگاه ها لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنند یا گوشی ها و گجت های هوشمند خود را تعمیر کنند.

سرویس حضوری خدمات شرکت سامسونگ به نام "We Come To You Vans" در بین مصرف کنندگان بسیار مورد استقابل قرار گرفته است.

مشتریان همچنین می‌توانند با استفاده از Mail-In Service سامسونگ گوشی‌های خود را تعمیر کنند.