آیینه هوشمند ماشین

رانندگان در آمریکا ممکن است یک روز دیگر مجبور نباشند برای بررسی نقاط کور خود، اگر قانون گذاران موافقت کنند که اجازه دهند دوربین و اطراف دسترسی بیشتر و بهتری داشته باشد و screens با تکنولوژی برتر جایگزین آینه نمای کناری شوند،به گردن آنها فشار نیاورند.
اداره ایمنی ترافیک بزرگراه ملی در اعلامیهای در روز چهارشنبه اعلام کرد که به دنبال ورودیهای عمومی و صنعتی در مورد این مساله است که آیا اجازه میدهد سیستمهای کنترل دوربین به جای آینههای پشت و عقب نگاه کنند که توسط یک استاندارد ایمنی خودکار ایالاتمتحده اجباری شدهاست..

اولین گام برای آیینه هوشمند خودرو
تسلا و اتحاد تولید کنندگان خودرو در سال ۲۰۱۴ از این اداره درخواست کردند به جای آینه سنتی به دوربینها اجازه داده شود به جای آینه سنتی به عنوان مزیت اصلی به اقتصاد سوخت تبدیل شوند. به گفته ایلان ماسک Auto
دوربین در حال غذا دادن یک یا چند صفحه نمایش در داخل خودرو میتواند دید عقب و پهلو را بهبود بخشد
اما NHTSA، که امکان بیش از یک دهه را مطالعه کردهاست، میگوید که سیستمهای پایش دوربین نیز ممکن است خطرات ایمنی جدیدی را ایجاد کنند. یک مطالعه پنج ساله از این فنآوری بر روی وسایل نقلیه دارای عوارض سنگین نشان داد که صفحه نمایش بسیار روشن است و رانندگان را برای دیدن اشیا در مسیر پیش رو سختتر کردهاست..
تستهای ۲۰۱۷ یک سیستم نظارت بر دوربین در سال ۲۰۱۷ مشخص شد که "عموما قابلاستفاده" در اغلب موقعیتها بود و تصاویر با کیفیت بهتری نسبت به آینه در هنگام غروب و طلوع تولید میکرد. همچنین ضعفهای بالقوه را پیدا کرد، از جمله نمایشهایی که در شب بسیار درخشان بودند، تصاویر را تحریف کرده و لنزهای دوربین را از بین میبرد که به خاطر قطرات باران تاریک میشدند..
NHTSA - در یک اعلامیه در دفتر ثبت اینترنتی آنلاین گفت که به دنبال تحقیقات و اطلاعات در مورد اثرات ایمنی بالقوه جایگزین کردن آینه با دوربین برای مطلع ساختن یک پیشنهاد ممکن برای تغییر نیاز آینه در آینده است..
این دوره اظهار نظر به مدت ۶۰ روز پس از این که اعلامیه رسماً در روز پنج شنبه در دفتر ثبت فدرال منتشر شد، فعال خواهد بود. این موسسه یک جدول زمانی برای تصمیمگیری نهایی ارائه نکرد، اما به طور معمول تغییرات در استانداردهای ایمنی اتومبیل به طور معمول سالها طول میکشد.